reklama

Čo riešia moje klientky?

Ako sa bude vyvíjať môj aktuálny vzťah? Čo mám urobiť, aby som získala alebo si udržala muža? Prečo sa snažím vyhovieť svojim nadriadeným, aj napriek tomu, že idem proti sebe?  Ako sa mám odpútať od svojich rodičov?  Akú prácu robiť, aby ma napĺňala? Ako mať viac peňazí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Sama som vo svojom živote podobné otázky riešila a stále kráčam na svojej ceste vývoja. Pracovala som na sebe, aby som dokázala rozvíjať pekný vzťah s mužom, svojou spriaznenou dušou. Mám zmysluplnú prácu, ku ktorej som postupne dozrela. Učila som sa vidieť svoju hodnotu a neustále ju obnovovať. Vnímala som svoje smerovanie v živote a vo vzťahoch tak, aby bolo v súlade s mojím vnútorným hlasom.

Keď rastieme, sme ako strom. Všimli ste si, ako rastie strom? Rastie postupne vo všetkých svojich častiach do všetkých smerov. Mohutnie jeho kmeň, koruna a korene zároveň. Nie je to o tom, že najskôr sa vybudujú korene, potom kmeň a nakoniec koruna, ako keď človek stavia dom...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme dospelé, budujeme postupne svoj život všetkými smermi. Dozrievame. Napĺňame si svoju aktuálnu nádrž lásky, kontrolujeme tie predchádzajúce.

Si najdôležitejší človek v TVOJOM živote!
Si najdôležitejší človek v TVOJOM živote! (zdroj: Natália Lištiaková)

Svoje skúseností som spísala a s mojimi priateľkami vytvorila projekt Si najdôležitejší človek v TVOJOM živote! Našou víziou je umožniť hlbšie chápanie vlastnej ženskej podstaty. Nie je o hádzaní záchranného kruhu žene vo vodách dnešného civilizovaného a mužsky orientovaného sveta. Naším zámerom je podnietiť ju a inšpirovať k samostatnému plávaniu, vnímať svoju ženskosť, sexualitu, vnútornú autoritu, aby dokázala počuť a nasledovať volaníe svojich talentov, s láskou sa pozerať na svojich blízkych a vedieť im zároveň povedať o svojich vnútorných potrebách. Tým, že sa bude meniť k lepšiemu, aj muži a ostatní blízki ľudia budú mať rovnakú šancu. Naše inšpirácie vnášajú do týchto procesov viac svetla, vedomia a pochopenia...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Muži sú v našom živote dôležití. Máme ich rady. Zároveň vieme, že keď žena bude dlhodobo schopná byť vo svojom strede, sama sebou, bude zároveň ženskejšia a pre tých správnych mužov pre ňu zaujímavejšia a príťažlivejšia. 

Inšpirujte sa na našej stránke www.NajdolezitejsiClovek.sk.

Anna Halajová

Anna Halajová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinuje a zaujíma ma rast. Ako z malého semienka vyrastie strom a rovnako aj ako človek rozvíja svoje talenty a nadanie, aby v priebehu života priniesol svoje dary... a akú úlohu v tom máme my, ženy... www.annahalajova.sk Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu