reklama

Pocta Zuzke Lajdovej

Pred Vianocami mi prebehlo mysľou: "Čo má nové Zuzka Lajdová v Tvorivom písaní?" Chcela som sa pozrieť, aký kurz chystala, popriať jej pekné sviatky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Okno počítača na mňa zakričalo: Zuzana Lajdová zomrela! 15. mája 2013! Mala 40! Ako to?!? Preto mi po Veľkej Noci neodpovedala na email...

„Píš, píš, píš. Máš čo povedať. Máš v sebe veľkú hĺbku." Jej slová vo mne rezonujú, keď ma premkne neistota. Ešte teraz cítim v rukách kladivo, ktorým som na úvodnom kurze z celej sily rozbíjala svoj strach. S rozžiarenými očami a sústredeným pohľadom počúvala naše texty. Radila, čo vylepšiť a z hĺbky srdca povzbudzovala.

Keď sme na jej Klube Tvorca pretvárali rozprávky, vybrala som si 13. sudičku zo Šípkovej Ruženky. Prečítala som ju a Zuzkine zimomriavky boli pre mňa najkrajším ocenením. Vtedy som netušila, ako sa dotýka druhého brehu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V marci pred jej odchodom sme mali príležitosť stretnúť sa, aby sme sa objali. Hovorila o vypadaných vlasoch, parochni a ja som ju obdivovala, ako chorobu dobre zvláda. Bola krásna.

Milá Zuzka,

keď som pred stretnutím s Tebou mala pochybnosti o svojom písaní, teraz viem, že mám pokračovať. Ranné stránky, o ktorých som sa dozvedela prvýkrát od Teba, sú pre mňa ako prameň čistej vody. Sprevádzajú ma takmer denne. Vzdávam Ti poctu a ďakujem za tie cenné hodiny, ktoré sme spolu prežili.

Ako si aj Ty hovorievala,

s láskou,

Anka

P.S. Teraz, keď píšeš svoju knihu tam hore, verím, že sa raz stretneme a vypýtam si Tvoj autogram...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Anna Halajová

Anna Halajová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinuje a zaujíma ma rast. Ako z malého semienka vyrastie strom a rovnako aj ako človek rozvíja svoje talenty a nadanie, aby v priebehu života priniesol svoje dary... a akú úlohu v tom máme my, ženy... www.annahalajova.sk Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu