reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Halajová

Anna Halajová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fascinuje a zaujíma ma rast. Ako z malého semienka vyrastie strom a rovnako aj ako človek rozvíja svoje talenty a nadanie, aby v priebehu života priniesol svoje dary... a akú úlohu v tom máme my, ženy... www.annahalajova.sk Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Ako objaviť rozprávkovú múdrosť vo vlastnej duši

Anna Halajová

Ako objaviť rozprávkovú múdrosť vo vlastnej duši

Máte radi rozprávky počas vianočných a koncoročných sviatkov? Aj ja sa rada ponáram do príbehov z ríše, kam majú prirodzený prístup deti.

  • 25. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 148x
  • 0
Máte pocit izolovanosti a uzavretosti?

Anna Halajová

Máte pocit izolovanosti a uzavretosti?

Nerozumiete si s ľuďmi vo Vašom okolí a nenachádzate podporu, ktorú potrebujete? V minulosti som sa tak neraz cítila aj ja. Ako keby som bola škaredým káčatkom z rozprávky, ktoré sa vo svojom kŕdli necítilo dobre.

  • 8. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 289x
  • 0
Stretla som štyroch svojich na hranici života – smrti – života

Anna Halajová

Stretla som štyroch svojich na hranici života – smrti – života

Po zážitku stretnutia s ľuďmi, ktorí už nie sú medzi nami, v priestore „medzi“, som mala pocit, akoby som o 10 rokov omladla.

  • 22. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 291x
  • 1
Kde sa vidíte o 5 rokov?

Anna Halajová

Kde sa vidíte o 5 rokov?

Túto otázku som dostala pri výberovom konaní. Pravdupovediac, v tom čase som nad tým nepremýšľala. Veď som sa uchádzala o miesto, po ktorom som rok túžila.

  • 18. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 0
Lieky na bolesť hlavy ako cukríky?

Anna Halajová

Lieky na bolesť hlavy ako cukríky?

Fakt, že na Slovensku minieme ročne 1 miliardu eur na lieky, som spomenula v predošlom článku. Keď som šla v štatistike hlbšie, zistila som, že najčastejšie predpisovanými boli tabletky na kardiovaskulárny a na druhom mieste na ne

  • 17. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 256x
  • 0
reklama
Vyrobte si jarný výživový doplnok

Anna Halajová

Vyrobte si jarný výživový doplnok

Včera som začula v rozhlase správu, že Slováci míňajú na lieky miliardu eur. Tak veľa?! Dobre som rozumela? Overila som si to.

  • 19. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 0
Robíte to, čo máte?

Anna Halajová

Robíte to, čo máte?

Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je. Tento citát Jana Wericha som si ešte ako gymnazistka v zapísala

  • 4. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 526x
  • 0
Čo riešia moje klientky?

Anna Halajová

Čo riešia moje klientky?

Ako sa bude vyvíjať môj aktuálny vzťah? Čo mám urobiť, aby som získala alebo si udržala muža? Prečo sa snažím vyhovieť svojim nadriadeným, aj napriek tomu, že idem proti sebe?  Ako sa mám odpútať od svojich rodičov?  Akú prácu robiť, aby ma napĺňala? Ako mať viac peňazí?

  • 2. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 917x
  • 1
Cez okno alebo Vnútorná práca

Anna Halajová

Cez okno alebo Vnútorná práca

Keď mám potrebu nového kontaktu, inšpirácie, novej cesty, zvyknem sa zahľadieť von oknom...  Spomenula som si na obrazy z filmu Smiem prosiť. Jennifer Lopez a Rachard Gere sa vo svojich rolách v zamyslení pozerali cez okná a našli svoje šťastie.  Aj Jaro Filip spieval cez okno, cez svoj window...

  • 24. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 415x
  • 0
Pocta Zuzke Lajdovej

Anna Halajová

Pocta Zuzke Lajdovej

Pred Vianocami mi prebehlo mysľou: "Čo má nové Zuzka Lajdová v Tvorivom písaní?" Chcela som sa pozrieť, aký kurz chystala, popriať jej pekné sviatky.

  • 5. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 209x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu